Показ відкритого інтегрованого заняття з розвитку мовлення за авторською методикою Л.Шелестової «Розвивальне читання» для вихователів дошкільного навчального закладу

Згідно річного плану роботи дошкільного навчального закладу на 2013 – 2014 навчальний рік 17 грудня 2013 року в середній логопедичній групі «Пролісок» було проведено інтегроване заняттяз розвитку мовлення за авторською методикою Л.Шелестової «Розвивальне читання» вчителем-логопедомГребінь Наталією Леонідівною.

Метою даного заняття було:

  • закріпити уявлення дітей про голосні звуки та букви;
  • закріпити вміння дітей визначати перший голосний звук у словах;
  • закріпити знання дітей про графічне зображення великих та маленьких літер, які позначають голосні звуки: А, О, У, Е, И, І;
  • удосконалювати вміння дітей зливати голосні звуки;
  • вправляти дітей у складанні «пісеньок» з літер і у їх приспівуванні;
  • продовжувати вчити дітей узгоджувати рухи з власним мовленням;
  • розвивати слухову та зорову пам’ять, логічне мислення, фонематичний

аналіз, синтез та уявлення; загальну та дрібну моторику, швидкість реакції, вміння узгоджувати рухи із словами;

  • виховувати взаємоповагу, витримку, самостійність.

Вихованці середньої логопедичної групи «Пролісок» під час зустрічі із «Сніговичком» грались у різноманітні дидактичні ігри та розв’язували найрізноманітніші дидактичні завдання аби допомогти своєму товаришу. При цьому малята проспівували пісеньки голосних звуків, визначали місцезнаходження (на початку ) голосного звука в словах; навчали Сніговичка відрізняти звуки і букви; придумували найрізноманітніші слова із голосними звуками. Дошкільнята продемонстрували вміння злитого читання голосних звуків; розповіли Сніговичку основні ознаки зими (зима яка? Сніг який? Сніговичок який? та інші); подарували йому найрізноманітніші дидактичні картинки, де визначили, який звук стоїть на початку слова.

Під час роботи за столами діти виклали із гарбузового насіння зображення букв, розповіли віршик.

В кінці заняття отримали від Сніговичка солодкі сюрпризи за допомогу, яку вони йому надали.


/Files/images/laboratorya/DSC_0222.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0186.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0224.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0227.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0233.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0249.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0246.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0254-1.JPG/Files/images/laboratorya/DSC_0255.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 53

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.